top of page
Search
  • karineden

10 אטרקציות לילדים בפורטו

מתכננים טיול משפחתי לפורטו עם הילדים? רוצים לדעת מה ההמלצות למטיילים עם ילדים כדי שלא ישתעממו ואתם לא תשתגעו בזמן שאתם מנסים לגרום להם להתעניין? אוקיי, אנחנו מומחים בדיוק לזה ואספנו עבורכם את הטיפים לטיול משפחתי שיהפוך את החופשה בפורטוגל למושלמת בימי קיץ ובימים גשומים. החל מבריכות שחייה מיוחדות וטווסים לצד סלסלת הפיקניק, דרך מוזיאונים אינטראקטיביים, רכבל וקולנוע 5D, ועד לסיורים בעברית הכי מיוחדים לכל המשפחה בפורטו שמתואמים על ידי אנשי חינוך במיוחד לילדים שלכם- אלה 10 הטיפים לטיול משפחתי בפורטוגל הכי טובים שיש. אז למה אתם מחכים? קדימה, אתם חייבים לבדוק את זה:


1. סיור ילדים בפורטו: ילדים במקום הראשון!

הדרך הכי טוב להתחיל להכיר מקום חדש היא בסיור מודרך בעברית בפורטו שיראה לכם בדיוק איפה אתם נמצאים. אבל אם אתם מטיילים עם ילדים, כדאי שתקחו סיור שמותאם במיוחד עבורם ויעזור להם לספוג קצת היסטוריה, להעריך את הסביבה החדשה וליצור בעבודת-יד מזכרות משלהם בדרך כיפית במיוחד!

במהלך הסיור, הילדים ייהנו מהסיפורים והטעמים, הצבעים והצורות, אמנות ואדריכלות, ועוד ועוד... הסיור יחשוף את הפנינות הסודיות של פורטו: המלכים והמלכות, הנזירים והנזירות, הביצים שהביאו לעולם את המאפה המקומי המפורסם, וכמובן, הסיפורים הסודיים מאחורי הארי פוטר. הסיור המודרך בעברית בפורטו לילדים יכלול הליכה, צחקוקים וטעימות, והילדים גם יזכו ליצור אריחים צבעוניים משלהם שיחזרו איתם הביתה!

איפה מזמינים את הסיור?

עלות הסיור: 50 יורו (כולל טעימות ופעילויות יצירה ועבודות יד)

2. רכבל, גלגל ענק, טעימות יין לילדים: יום בוילה נובה דה גאיה

האטרקציות בצד השני של הנהר יכולות למלא יום שלם עם המשפחה. התחילו בחציית הנהר על גשר לואיס ה-1 וקחו את הרכבל לטיילת שעל גדות הנהר תוך שאתם סופגים את הנוף עוצר הנשימה מעל פורטו. המשיכו לסיבוב בגלגל הענק, תטעמו את הפסטל דה נטה המפורסם בטעמים שונים, חפשו את יצירת אמנות הרחוב המפורסמת בצורת ארנב באחת מפינות הרחובות, ותקנחו בטעימות יין לילדים. אוי רגע, אמרנו יין לילדים? אז כן, אי אפשר לפספס את מרתפי היין וחביות הענק של פורטו. החדשות הטובות הן שחלקם מצאו פתרון לקהל הצעיר בצורת 'יין לילדים' כדי שירגישו קצת כמו המבוגרים (כך למשל יקב Grahams), ואחרים כמו Calem שמציעים מוזיאון אינטראקטיבי קטן.


3. קפצו לשחייה בבריכה מטורפת

למרות שיש בפורטו חופי ים יפייפים, חשוב לציין שמי האוקיינוס קרים כקרח! אבל גם כאן יש חדשות טובות- הפעם מדובר בבריכת שחייה יוצאת דופן שנמצאת ממש על החוף ומכילה מי אוקיינוס חמימים יותר. הבריכה, the Piscina das Maré, עוצבה על ידי האדריכל האגדי אלוורו סיזה. היא נחצבה בין הסלעים במיקום מרהיב ומושלמת לחוויה לכל המשפחה!

איך להגיע?

Av. Liberdade, 4450-716 Leça da Palmeira, Portugal

- הבריכה סגורה לרגל שיפוצים ותיפתח מחדש ביולי 2020

4. סיור הארי פורטו בעברית: בעקבות נקודות ההשראה לסדרת הספרים

מכורים להארי פוטר? הידעתם שג'י..קיי. רולינג התגוררה בפורטו ושאבה ממנה הרבה מאוד השראה לסדרת הספרים האהובה על כולם? אל תפספסו את הסיור המכושף שמותאם במיוחד למבוגרים, ילדים וקוסמים מדופלמים! תתחילו את המסע דרך רציף 9 ו-3/4 ומשם תמשיכו עד שתמצאו את המדרגות המסתובבות, את מסדרונות בית הספר ואפילו את החנות ממנה הגיעו מטאטאי נימבוס 2000. במהלך סיור הארי פוטר בעברית תלמדו גם על המקור לגלימות השחורות של התלמידים, תכירו את מי שעומד מאחוריהן, ותשבו לצד אריות גריפינדור. ואם זה לא מספיק, אז גם נגלה לכם שבסיור המשגע הזה, תקבלו 'ערכת הארי פורטו' עם מתוקים מכושפים וכל מה שתצטרכו למסע שיכשיר אתכם להיות קוסמים מקצועיים. אז קדימה, עינדו משקפיים, איחזו בשרביט, תעמיסו את הבטן בשוקולדים, ואל תשכחו להביא חתול, ינשוף, קרפדה ונוצה- בית הספר הוגווורטס מחכה לכם עם מכתב הקבלה!

איפה מזמינים את הסיור?

עלות הסיור: 50 יורו (כולל טעימות וערכת הפתעות הארי פורטו)

5. פיקניק משפחתי בגן ארמון הקריסטל

פורטו מלאה פינות ירוקות קסומות שמתאימות לפיקניק משפחתי נהדר. אחד הגנים הוא ארמון הקריסטל במרכז העיר עם נוף מפעים על נהר הדורו שבעיקר מסנוור ביופיו בשעות השקיעה עם שלל טווסים, ברווזים ותרנגולים שרצים חופשי בין שדרות העצים. רק היזהרו שהם לא ינגסו לכם באוכל!

איך להגיע?

Praça do Dr. Francisco Sá Carneiro 225, Porto, Portugal

- שעות פתיחה: 7:00-20:30 בכל יום.

6. האקווריום של פורטו Sea Life

אז אומנם יש חוויות טובות יותר של אקווריומים ברחבי העולם, כמו גם על אדמת פורטוגל עצמה (כמו האקווריום של ליסבון), אבל האקווריום של פורטו הוא בריחה חביבה ביותר במזג אוויר גשום או במקרה שהטיול המשפחתי שלכם אורך יותר מרק יומיים בפורטו (המלצה שלנו היא להישאר לפחות שנה בעיר הזו). בהשוואה לאקווריום הגדול של ליסבון, האווירה בעולם המים הפנטסטי של פורטו היא יותר ביתית וחמימה עם למעלה מ- 3000 יצורי ים משונים, וכמובן פינגווינים חמודים ביותר!

איך להגיע?

Rua Particular Nº 1 Castelo do Queijo 1ª, 4100-379 Porto, Portugal

- שעות פתיחה: ב'-שישי 10:00-18:00, סופ"ש 10:00-19"00

- כרטיסים: ילדים (0-3) כניסה חינם, ילדים (3-12) €9.50, מבוגרים (12+) €13.95. מחירים מוזלים בהזמנה אונליין.


7. אסקייפ פורטו: עידן התגליות ב'חפש את המטמון'

אם לא מספיק לכם סיור מודרך בעברית בפורטו, ואתם רוצים לתבלן את החוויה קצת יותר, כדאי שתשמעו על הסיור המיוחד הזה לכל המשפחה. כאן תוכלו לשחק את דרככם בפורטו במשחק צוותים אינטראקטיבי ומפתיע של 'חפש את המטמון'. אם אתם לא אנשים של אוטובוסים אדומים לתיירים שוודאי ישעממו את הילדים ואם לא מתחשק לכם על סיור מודרך רגיל- אתם ממש חייבים לקרוא על זה. הסיור משלב את ההנאה של משחק ביחד עם הכרת הנקודות החשובות של העיר.

הצוותים יקבלו 'ערכת מגלי הארצות' וחידות כיפיות יישלחו ישירות לטלפון הנייד שלכם על ידי מאסטר התגליות הגדול. האתגרים יטיסו אתכם ממקום למקום והצחוק יתחיל להתגלגל! אין ספק שזו הפעילות המושלמת לכל סוגי המטיילים בפורטוגל: מנוער ועד מבוגרים, ממשפחות עם ילדים ועד קבוצות חברים. אז תארגנו את הצוותים שלכם והיכונו, הכנו, צאו! זה הולך להיות בלתי נשכח!

איפה מזמינים את הסיור?

עלות הסיור: 50 יורו (כולל הפתעות רבות).

8. ביקור באיצטדיון הכדורגל במשחק אמיתי!

מטיילים בפורטוגל עם מעריצי כדורגל קטנים? נסו להזמין כרטיסים למשחק כדורגל בארץ הכדורגל! אבל אם אתם לא רוצים לצפות במשחק, פשוט לכו לביקור באיצטרדיון הדרקונים ותתרשמו מאוסף נרחב של גביעים ואובייקטים ייחודיים. תחזו בגודלו המרהיב של האיצטדיון עם הכיסאות הצבעוניים וחפשו את הגביעים הנחשקים: UEFA Cup, גביע הסופר יורוסטאר ועוד. אחרי הכול, מדובר באצטדיון השלישי בגודלו בפורטוגל!

איך להגיע?

Estádio do Dragão: at Via Futebol Clube do Porto, 4350-415 Porto, Portugal


9. קולנוע 5D בפורטו: Look at Porto

חוויית קולנוע רב חושית ורב מימדית שתראה לכם את פורטו בדרך מפתיעה שתרטיט לכם את כל הגוף (אנחנו מתכוונים לזה!). חוויית הסרט היא בהחלט אחת ההמלצות למטיילים בפורטוגל שאנחנו הכי אוהבים, במיוחד לסוף הטיול שלכם ואחרי שכבר למדתם מספיק על העיר. חדר הקולנוע הקטן מכיל כיסאות דינאמיים וחיישנים שיתיזו עליכם מים, משב רוח וריחות שונים. במהלך 10 דקות אתם תנחתו על המונומנטים הידועים ביותר של העיר בדרך כיפית, מרגשת ובלתי נשכחת. לאחר מכן, ממש בקרבת הקולנוע, תוכלו למצוא את הטיפ הבא שלנו - עולם מגלי הארצות.

איך להגיע?

Rua da Atafona 6, 4050-431 Porto, Portugal

- שעות פתיחה: 10:00-20:00 (חודשי מרץ-אוקטובר), 10:00-19:00 (חודשי נובמבר-פברואר)

- כרטיסים: ילדים (0-5) הכניסה בחינם, ילדים (5-11) 6€, מבוגרים (12-65) 8€, גמלאים (מעל 65) 6€.

10. חוויה של גילוי ארצות: World of Discoveries

המוזיאון האינטראקטיבי של עולם התגליות הוא דרך נפלאה להכניס קצת ידע לילדים בדרך כיפית במיוחד. הוא מספר את הסיפורים של עידן התגליות בפורטוגל, מגלי הארצות והמקומות שהם מצאו. במהלך השיטוט תמצאו כפתורים שמזמינים ללחוץ עליהם, מסכי מגע ואפילו שיט בסירה קטנה למדינות שגילו וסקו דה גאמה וחבריו לצד בעלי החיים והתרבויות שהם פגשו בדרך. התפאורה העשירה תגרום לכם לשקוע לחלוטין בתוך ההיסטוריה הייחודית והחוויה עצמה מתאימה בדיוק לימים גשומים!

איך להגיע?

Rua de Miragaia 106, 4050-387 Porto, Portugal

- שעות פתיחה: ב'-שישי 10:00-18:00, סופ"ש 10:00-19:00.

- כרטיסים: ילדים (0-3) כניסה בחינם, ילדים (4-12) 8€, מבוגרים (13-64) 14€, גמלאים (65+) 11€, מחירים מוזלים בהזמנה אונליין.


407 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page